Translate

2012/01/04

wystrzałowy stanik...

Od kilku lat mamy wielki powrót mody z szalonych lat rock'n'roll-a, pin-up girls czy Merlin Monroe. Ikoną stylu dla wielu kobiet została Królowa burleski Ditta von Tesse. W internecie i na pchlich targach wielkim powodzeniem cieszą się orginalne wykroje lub ubrania z lat 50tych. Zakończona niedawno wystawa i aukcja biżuterii z lat 50 i 60tych należącej do Elizabeth Tailor przyciągnęła tłumy osób zafascynowanych pięknem słynnej aktorki i jej klejnotów.
Na fali tej fascynacji Triumph oferuję serię produktów pod nazwą "Vintage touch" , między innymi stanik wzorowany na słynnym szpiczastym "bullet bra" świetnie podkreślający modne znów pełne piersi i wąską talię. Oprócz stanika w ofercie jest gorset oraz majtki w dwóch wykończeniach: satynowym i koronkowym.


Sama mam figurę klepsydry i wciąż szukam odpowiedniej dla mnie garderoby, począwszy od bielizny. Zakochałam się w modzie vintage, kilka dni temu byłam tak zdesperowana, że byłam gotowa nawet zacząć szyć bullet bra.
Teraz muszę tylko zapolować na bieliznę z Triumph i zobaczymy czy spełni moje oczekiwania.

1 komentarz:

Amisha pisze...

Powodzenia w polowaniu Ewciu :). Całkiem to fajne :)