Translate

2012/01/04

wystrzałowy stanik...

Od kilku lat mamy wielki powrót mody z szalonych lat rock'n'roll-a, pin-up girls czy Merlin Monroe. Ikoną stylu dla wielu kobiet została Królowa burleski Ditta von Tesse. W internecie i na pchlich targach wielkim powodzeniem cieszą się orginalne wykroje lub ubrania z lat 50tych. Zakończona niedawno wystawa i aukcja biżuterii z lat 50 i 60tych należącej do Elizabeth Tailor przyciągnęła tłumy osób zafascynowanych pięknem słynnej aktorki i jej klejnotów.
Na fali tej fascynacji Triumph oferuję serię produktów pod nazwą "Vintage touch" , między innymi stanik wzorowany na słynnym szpiczastym "bullet bra" świetnie podkreślający modne znów pełne piersi i wąską talię. Oprócz stanika w ofercie jest gorset oraz majtki w dwóch wykończeniach: satynowym i koronkowym.


Sama mam figurę klepsydry i wciąż szukam odpowiedniej dla mnie garderoby, począwszy od bielizny. Zakochałam się w modzie vintage, kilka dni temu byłam tak zdesperowana, że byłam gotowa nawet zacząć szyć bullet bra.
Teraz muszę tylko zapolować na bieliznę z Triumph i zobaczymy czy spełni moje oczekiwania.

4 komentarze:

Amisha pisze...

Powodzenia w polowaniu Ewciu :). Całkiem to fajne :)

Dagmara Fafińska pisze...

Bardzo fajny wpis. Będę zaglądać częściej.

Izabella Nowotka pisze...

Faktycznie bardzo ładne są te staniki i jestem zdania, że również chętnie bym je nosiła. Zresztą ja preferuję biustonosze klasyczne i koronkowe https://www.etam.pl/biustonosze-rodzaje-klasyczne dzięki którym wiem, że czuję się bardzo kobieco i wyglądam naprawdę elegancko.

kimika pisze...

Rzeczywiście te wystające były wystrzałowe :D Nie widziałam na żywo nigdy, teraz trzeba raczej ukrywać niż eksponować przecież brodawki. Nawet do mocno wyciętych sukienek nie ładnie wystąpić bez biustonosza. Ale nie jest ciężko, są samonośne przecież, bardotki bardzo wygodne https://julimex.pl/pl/p/Biustonosz-samonosny-typu-bardotka-WINGSbra%2C-czarny/1672 macie może? polecam zamówić, bardzo dobrze biust się w takim prezentuje.